woensdag 8 november 2017

Brushmarker Workshop


Ik heb weer eens lekker gekleurd met de Winsor & Newton Brushmarkers. Het kleuren geeft me echt rust, ik denk even nergens aan. Zo kan ik lekker ontspannen. Hebben jullie dat ook?


De stempel die ik heb ingekleurd is van Noor! Design 6410/0046. Ik vind het een prachtige stempel en ideaal om in te kleuren. De schaduw zit al in de stempel.

6410/0046 Silhouettes Bouquet

Het designpapier van Noor! Design 6011/0540 heet Falling Leaves en past er perfect bij.


Bovenaan zie je de nieuwe Filmstrip van Noor! Ik heb deze gemat op wit cardstock. Dat gaat eenvoudig door de mal na te tekenen op wit papier.

6003/0978 Little Happines Filmstrip

Naast de filmstrip een bloementoef in kleuren wit en oranje om en mooi geheel te krijgen.


Ik heb deze keer niet voor een tekst stempel gekozen maar een Sentiment mal 6002/0413 van Noor!

6002/0413 Sterkte / bloem

Bij deze set zitten ook mooie stansen van een bloem.


Wist je ik ook workshops geef met de Winsor & Newton Brushmarkers? We hebben inmiddels diverse workshops uitgewerkt met verschillende technieken. Als je met andere alcohol markers kleurt is het ook een leuke workshop om te volgen. Het principe werkt toch vaak hetzelfde.

Bij Noor! & Zo hebben we de volgende data gepland:

Vrijdag 22 december Brushmarker deel 1
- Bloemen kleuren
- Gezichten kleuren
- Haren kleuren
- Leren blenden
- Achtergronden

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo

 Zaterdag 3 februari Brushmarker deel 2
- Schaduwen
- Plooien
- Sneeuwpoppen
- Bont kleuren

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo

 Zaterdag 24 maart Brushmarker deel 3
- Sepia Kleuren
- Kraft Kleuren
- No Lines
- Spijkerbroeken kleuren

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo

Het leuke is dat je NIET in het bezit hoeft te zijn van de Brushmarkers. Deze mag je GRATIS van ons gebruiken.

Misschien zie ik je op een workshop. Voor allemaal een fijne dag en tot snel.




2 opmerkingen:

Gretchen Wilson zei

Absolutely Stunning, love the layout and the coloring!

Ela zei

Prachtig kleurenwerk weer, het spat van het scherm. Mooi gecombineerd allemaal. Groetjes Ela