zondag 5 maart 2017

Layered Stamps workshop

Heerlijk die felle kleuren van stempels en inkt. Ik heb 2 kaarten gemaakt met Layered Stempels van Hero Arts.


Ik heb voor de bloemen set en de set met ananasen gekozen. Deze laatste vind ik zo leuk voor bijvoorbeeld een beterschaps kaart.

414134 Hero Arts Color Layering Pineapple

Je werkt ook echt met 3 verschillende kleuren inkt. Dat geeft ook zo'n mooie combinatie. 


Aan de zijkant van de kaart heb ik de fruitrand van Noor! Design geplakt.

6002/0371 Summer Lovin tropical fruit

Deze heb ik in de mal laten zitten en beetje voor beetje met inkt bewerkt.


Bij de bloemen kaart heb ik gekozen voor een bloemenrand.

6002/0315 Blauw Border Bloemenrand

Deze heb ik wit gelaten. Vond dat beter passen bij de kaart. De bloemen knallen er lekker af met deze Memento kleuren inkt.


Zoe kun je zien dat je met verschillende kleuren Memento inkt diverse combinaties kunt maken.


Memento heeft mooie kleuren en stempels zo duidelijk! Ik ben er echt fan van en heb alle kleuren natuurlijk...

Afbeeldingsresultaat voor memento inkt

De kleine Memento Dew Drops kosten 2,00 per stuk dus dan is het nog eens leuk om wat kleuren te verzamelen toch?


Lijkt het jou leuk om ook deze kaarten te maken en te werken met de Layered Stempels? Geef je dan op voor de workshop op vrijdag 9 juni. We gaan dan aan de slag met meerdere technieken met deze stempels en je gaat met sowieso 3 / 4 kaarten naar huis!

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier3

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag en tot volgende week!

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Prachtige kaartjes Joyce! Ik hou wel van die felle kleurtjes, vooral voor de zomer!
Groetjes
GerJanne

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha