woensdag 5 oktober 2016

Noor! Design Sketch Challenge

Nieuwe maand dus tijd voor de nieuwe Noor! Design Sketch Challenge. Ik heb deze keer het thema Happy Baby gebruikt.


Ik ben helemaal weg van het nieuwe baby papierblok van Noor! dus daarom ben ik voor dit thema gegaan.

 6011/0391 Paper bloc Happy Baby

Heerlijk die baby blauwe en baby roze tinten. Ik wist ook meteen dat ik een afdrukje van The Hobby House er bij zou gebruiken.


Links zie je de blauuwe hart mal 6002/0381. Het leuke van het hart is dat er allemaal kleine hartjes uitvallen als je deze stanst.

6002/0381 Blauwe mal Open hart + vlinder

Geeft de mal een super leuk effect en de kleine hartjes heb ik bewaart. Die ga ik in een klein glazen flesje doen en later gebruiken voor een boekje.


De Noor! Design Challenge staat in het teken van blauwe accolade mal 6002/0535.

6002/0535 Blauw Vierkant accolades

De mal heeft meedere vormen daar door kun je deze mooi opbouwen.

Onderaan heb ik de Baby trein 6002/0513 in 2 delen opgeplakt. Ik heb deze uit papier gestanst.

6002/0513 Happy Baby trein


Daarna de stans nog even nagetekend op wit cardstock en uitgeknipt. Dit geeft de stans weer net wat extra's.

Als je de trein gestanst hebt en je laat het papier in de mal zitten kun je er met inkt overheen gaan. Ik heb dat gedan met distress inkt Milled Lavender. 


Mocht je het ook leuk vinden om mee te doen aan de Challenge. Kom dan even kijken op het Noor! blog op de Challenge pagina.


Door op de Sketch te klikken kom je er automatisch. Heel veel plezier en succes met de challenge. Ik vond het geweldig om er een kaart mee te maken.

Fijne avond.



1 opmerking:

Martha zei

Hoi hoi Joyce,
wat een leuke babykaart,
prachtige gekleurd en mooie mallen heb je gebruikt!!
Liefs en groetjes van Martha