zondag 23 oktober 2016

Flowers for You

Ik ben weer eens lekker aan het kleuren geslagen met de brushmarkers. Want wat kleuren ze toch geweldig! 

 Ik heb het schattige stempeltje van Dreamerland Crafts gebruikt.


D152010 Remembering The Fun Times

Ik vond de kleur oranje perfect passen bij het Noor! Design botanical papierblok. Dus daarom heb ik haar in deze kleuren gekleurd.


Als basis heb ik een Shape Art vorm van Dutch Doobadoo gebruikt. Want ja een vierkante kaart vind ik echt saai om te maken.

470.713.118 Shape Art Flower 4 Petals

Bijna elke kaart die ik maak is met een Shape Art vorm. Hoezo verslaafd...


Om het afdrukje heb ik een blauw frame van Noor! Design gebruikt. En op de hoeken heb ik een border van Noor! geplakt. 

6002/0562 Blauw Randmal ovaal     6002/0631 Blauw kadermat met ronde hoekjes (4st)

De blauwe serie is altijd elegant en past perfect bij elke kaart.


Natuurlijk nog wat bloemen her en der want die mogen niet ontbreken op mijn kaartjes. Ze passen ook perfect bij het papier.


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen opfleuren met mijn kaartje. Allemaal een hele fijne dag en tot volgende week!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen:

Kim zei

Wat een prachtige kaart.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Joyce !
Heel mooie vrolijke kleuren .
Groetjes Doris