vrijdag 6 maart 2015

Happy Birthday

Een verjaardags kaart, die zijn altijd leuk om te maken. Tenminste ik hou wel van een feestje! Deze kaart heb ik gemaakt met de sketch van de nieuwe Sketch Challenge bij Dutch Doobadoo. Daar hebben vanaf vorige maand elke maand een nieuwe challenge met sketch. Ik werk graag met een sketch dus vind het geweldig!

Ik heb deze keer het designpapier uit het papierblok Let's Party gebruikt. Ik vind dit zo'n leuke serie samen met de mallen van de ballonnen en hoedje. Dus moest er mee aan de slag.


De vorm van de kaart is gemaakt met een Shape Art mal van Ducth Doobadoo. Dit het label model. Bovenaan zie je de vlaggenlijn. Hierop kun je eventueel de alfabet stansen bij gebruiken maar deze keer heb ik er voor gekozen om er geen tekst op te zetten.

Cutting & Embossingmal - Banners (2stuks)  Clear Stamp - Teksten - Banner tekst

Hier heb ik namelijk onderaan de banner met stempelset voor gebruikt en de tekst "Happy Birthday" op de banner gestempeld.


De ballonnen en taart heb ik eerst uit kraft gestanst en vervolgens uit het designpapier. Het designpapier heb ik be-inkt met distress inkt en ben ik wat gaan bollen. Vervolgens dit met foamblokjes op het kraft bevestigd zodat het wat meer gaat leven.


Als laatst nog wat bloemetjes en kant om het af te maken. Het gebruikte plaatje is van een stansvel van The HobbyHouse.



Dit is de sketch van de challenge. Mocht je mee willen doen, klik dan op de afbeeldingn en je leest alles wat je kan doen en wat voor leuke prijs je kunt winnen.

Ik hoop dat jullie de tag leuk vinden en tot de volgende keer!




8 opmerkingen:

Margo zei

Wat een dot van een kaartje Joyce !
Groetjes
Margo

Pop's Cards zei

Gorgeous sweetie, love the colours too, hugs Pops x

Pop's Cards zei

Gorgeous sweetie, love the colours too, hugs Pops x

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Wat een schatje is het!! Hier gaat een jarige heel blij van worden ^.^
Lieve groetjes Alexandra

Bianca van Tilburg. zei

Super leuke verjaardagskaart.
Dit is zeker een feestje waard.
Liefs Bianca.

made by ineke zei

heel erg leuk zeg!
mooi gemaakt
en super om te krijgen
groetjes ineke

Bea van Ette zei

Een plaatje!!!!!

Grietje Jansen zei

Hij is zeker leuk!!
Mooie spullen erop verwerkt en een hele schattige afbeelding.

Grietje