donderdag 26 februari 2015

Noor! Design Workshop Kleuren met PanPastel

De Let's Party stempels van Noor! Design zijn te leuk om niet te gebruiken. Dus ben ik ze deze keer gaan kleuren me PanPastel. Een leuke manier van inkleuren en makkelijk om te doen.


Lijkt het jou leuk om ook eens te kleuren met PanPastel dan geef ik daar workshop in. Deze keer heb ik een workshop gepland in Geldermalsen op:

woensdag ochtend 11 maart van half 10 tot half 12 

Zaterdag ochtend 18 april van 10 tot 12 


Je leert dan inkleuren met PanPastel en ook hoe je bijvoorbeeld plooitjes kan maken. Heb je interesse dan kun je me mailen en stuur ik je de verdere info joyce.martens@noortje-design.nl.

Clear Stamp - Party - Meisje met muts  Clear Stamp - Party - Meisje met lolly

Mocht je willen leren kleuren met Copics dat kan natuurlijk ook. Mail me en dan plannen we een workshop er mee in.

Allemaal een hele fijne dag.





2 opmerkingen:

Tamara zei

Gorgeous colouring dear!
hugs, t.

Martha zei

in één woord prachtig.