vrijdag 2 januari 2015

With Love Challenge UK

Hallo Allemaal / Hello Everyone,

De komende week blikken we met de Noor! meiden even terug op het jaar 2014 en wat we persoonlijk hebben beleefd bij Noor! Design. Voor mij persoonlijk was het een geweldig jaar bij Noor! Mijn verhaal ga ik niet verklappen op mijn blog want dat lees je natuurlijk op het Noor! Design blog.


Bij het Noor! Design UK blog hebben we deze maand de Challenge With Love. En daar heb ik deze kaart voor gemaakt. Natuurlijk met het gave hart met bijpassende stempelset. Deze is nu al één van mijn favorieten.

(Click on image)

At the Noor! Design UK Blog we have started a new challenge for this month. The theme is With Love. I made this card for it with the beautifull heart die with matching stamps. One of my favourites!


Hier een close up van de hart stans en stempel. / Here a close up of the heart die with stamp.


Het mooie ovale frame waar perfect je afdrukje op past. / The lovely frame die fits perfect with your image or vintage picture.

Ik heb deze kaart weer met heel veel plezier gemaakt. Ik hoop dat ik jullie ermee kan inspireren !

Hope you like my card, had lots of fun making it.

Tot de volgende keer!/ Till next time!
xxx





5 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Je kaart is heel mooi, fris en vrolijk ☺

Een creatieve start van 2015 !
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Pop's Cards zei

Morning sweetie, this is simply stunning:0) hugs Pops x

Thea zei

Prachtige kaart Joyce in hele mooie kleuren en leuke details erop verwerkt. Deze mal ook binnengekregen dus maar eens even brainstormen, maar heb nu een heel mooi voorbeeld.

Fijn weekend!
Groetjes Thea

Juanita zei

Héél mooi je kaartje zeg!
Liefs Juanita

Grietje Jansen zei

Een prachtige kaart hoor.
Mooie spullen, mallen en stempels en dergelijke heb je gebruikt.

Grietje