donderdag 15 januari 2015

With Love Bloghop

Over een maand is het Valentijn en is het leuk om iemand te verrassen die je heel dierbaar is. Daarom hebben we deze keer bij Dutch Doobadoo het thema Happy Valentine gekozen als Uitgelicht.


In de collectie van Dutch Doobadoo zit het Shape Art hart en een vel met Paper Art harten. Deze passen er natuurlijk perfect bij. Ik heb eerst een doosje gesneden met de Silhouette Cameo en vervolgens het Shape Art hart getekend en geknipt. Dit heb ik 2 x gedaan voor de boven en onderkant van het doosje. Ik heb meerdere detail foto's gemaakt zodat je het goed kan zien.


De deksel past is het onderste doosje en hier kun je dan een kleinigheidje in doen. Het papier Shabby Chic van Noor! Design past erg mooi bij dit thema. Het zijn vellen in de kleuren rood, blauw en groen. Ik ben helemaal weg van dit blok.


Zo ziet het doosje er uit en je ziet dat er een hart aan de onderkant zit geplakt en aan de bovenkant. Dit is ook een hele leuke manier om je Shape Art mallen te gebruiken.


Ik had in een eerdere post al laten weten dat de hart mal van Noor! met bijpassende stempelset één van mijn favorieten is. En ja natuurlijk heb ik de set ook bij dit doosje gebruikt. Maar een hart en valentijn dat past natuurlijk ook super bij elkaar. Ook de hartenran mocht niet ontbreken en wat roosjes en pins.


Nog even vanaf de zijkant. Ik heb de Silhouette Cameo nog niet zo lang maar wel al veel gebruikt. Want voor leuke doosjes is deze wel ideaal. Je hebt ze in een hand omdraai klaar.


Het meisje komt van een vintage vel van hobbyvoordelig. Ze hebben echt de leukste vellen met plaatjes. En die gebruik ik graag.


Ik  hoop dat jullie het doosje leuk vinden. Mocht je er vragen over hebben mag je me natuurlijk altijd mailen.

Maar ook de andere meiden hebben erg leuke projecten gemaakt met het Shape Art hart dus doe zeker mee met onze bloghop. Hier de volgorde


Heel veel succes allemaal en tot snel.
xxx


De artikelen vind je in de Noor! Design Webshop:



34 opmerkingen:

MiqueG zei

Inderdaad een schattig plaatje, past er perfect bij. Leuk idee een doosje, meestal is het een kaart met Valentijn. Mooie uitvoering!

Brenda zei

Wat een super gave uitwerking heb je gemaakt.

Anoniem zei

Geweldig en zo heel anders als de voorgaande. Iets harder van kleur en minder zoet......maar ook dit heeft wat. Super om het hart te combineren met het maken van een doosje. Erg leuk hoor.
Groetjes Joke

miranda zei

Gaaf doosje cameo staat op mijn verlanglijstje!!

emsiescreaties zei

Wat een leuke frisse kleurtjes....

annemarie zei

Deze ook al zo luek, leuk om er een doosje mee te maken Joyce, leuk idee. Zo kun je een leuk valentijnskadootje geven.

groetjes Annemarie

Ellie Bakker zei

Wow wat een super leuk hartendoosje Joyce, wat een geweldige creaties laten jullie zien.
Groetjes Ellie

M@rgreet zei

Wat een prachtig doosje is dit geworden! Leuk idee om het hart als basis te gebruiken.♥

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat leuk om er een doosje mee te maken.
groetjes Anita

Bea zei

Wat een prachtige creatie Joyce, ook leuk om met inhoud cadeau te geven....

groetjes Bea.

Katharina zei

Oh wat een lief doosje .een leuk kadoidee
Groetjes Katharina

Unknown zei

Dit is een erg leuk idee

inge zei

Wat een gave creatie!
Groetjes Inge

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk met het doosje mooi gedaan prachtige creatie met mooie kleuren.
Groetjes Doris

Gerrie zei

Verrassing! Geen kaartje maar een doosje! Heel erg leuk!

mieke zei

Wat een schattig doosje !!!
Mooi papier

Mieke

Wanda zei

Prachtige creatie met mooie stevige kleuren!

Aartje zei

Wow, schitterend! Echt heel mooi gedaan!
Groeten, Aartje

Pierelantijntjes zei

Echt schitterend! Geweldig idee en prachtige kleuren!
groetjes van Ester

Marie-Louise zei

Gorgeous box Joyce.

Unknown zei

Leuke creatie. Lekker pittige kleuren heb je gebruikt. Een doosje is ook weer heel leuk om te maken.
Groetjes Giovanna

Debby Kuster zei

ooooooooooo wat een super leuk idee. Voor Valentijnsdag. Die ga ik zeker onthouden en ik denk ook zeker gebruiken. helemaal leuk. en ook weer zo lekker veelzijdig in gebruik deze dutch doobadoo mal

TOPPERTJE deze creatie
liefs Debby

Joukje zei

Joyce ...Wat een prachtig Valentijns-doosje heb je gemaakt!!
Super mooi!
Dank je wel voor de inspiratie!
Groetjes Joukje

Vigdis zei

Wow, wat een leuke verrassing. Je verwacht eerst een kaart maar er zit een doosje onder. Het papier is prachtig en past helemaal bij dit thema.

Gr Vigdis

Milka Gubo zei

What an fabulous idea for box! Love it! It´s also wonderful decorated and colors are so pretty. Thank you for sharing your lovely project, Joyce :-D

Geertje zei

Prachtige combi van dutch doobadoo en noor! Het is een super mooi doosje geworden!
Groetjes Geertje

cardsonly zei

Wat een leuk doosje zeg ! Erg leuk om daar wat lekkers in te verstoppen als je het met valentijn geeft ! Super mooie kleuren in je creatie en ook leuk dat je geen stempel heb gebruikt , ik heb ook nog van die plaatjes liggen maar vind het altijd moeilijk om mee te werken dus dit is weer een super inspiratie liefs celine

Debby Kuster zei

hij is helemaal lek. Heb hem gister zelf ook gemaakt.

http://debbysscrapcards.blogspot.nl

bedankt voor het leuke idee je hebt me aan het werk gezet. En laat ik dat nou echt heeeeeel erg vinden om creatief bezig te zijn. hihihi

fijn weekend
liefs Debby

Sylvia zei

Super leuk doosje heb je gemaakt. Mooi dessin papier heb je gebruikt.

Groetjes Sylvia

Made by Natas zei

Ik vind het toch zo leuk dat jullie allemaal met iets anders komen. Dit doosje vind ik erg leuk. En het mooie papier staat op mijn verlanglijstje. Ik ga snel verder kijken.

Groetjes, Natascha

Ela zei

Ontzettend leuk model en mooi gemaakt Joyce! Ik kwam al tijd tekort...haha! Groet, Ela

Nelleke zei

Prachtig zeg en alles is verschillend. Deze is ook geweldig het papier, maar ook de kleine details. Groetjes, Nelleke

Unknown zei

wat een mooi doosje heb je ermee gemaakt

Cinderella zei

Zo lief en een handig kadodoosje en wat een leuk thema voor een bloghop
Ik ga snel verder met hoppen
Liefs en Creatiefs
Cinderella