maandag 20 januari 2014

Art met Copic Airbrush

Vandaag eens een product goed uitlichten. Dus zijn al onze DT meiden ermee aan de slag gegaan en willen we graag de verschillende mogelijkheden laten zien. Dit keer is er gekozen voor Dutch Softboard Art 478.007.001.


Softboard is makkelijk te knippen en bewerken met diverse inkten, PanPastel en Copic makers. Het geeft je creatie een leuk, verassend effect.



Niet alleen het softboard is leuk te bewerken maar ook het nieuwe cardboard.
Ik heb het Cardboard hartjes 472.309.003 gebruikt en bewerkt met de airbrush.


Met de Copic kleur groen heb ik eerst de basis kleur opgebracht. 
Dan leg ik er Mask Art Cirkles 470.715.013 op en ga er met oranje over heen. 



Dit is dan het leuke resultaat en krijg je het Softboard of Cardboard op elke gewenste kleur.
Ik heb de Basis ook bewekt met de airbrush en Mask Art . Deze heb ik hier voor gebruikt:
Chicken Wire 470.715.001
Flower Swirl 470.715.010

De stempels zijn van Choclate Barok en de Postage stempels van Noor! Design 6410/0025.


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden, het is weer een heel andere stijl dan ik gewend ben
maar ontzettend leuk om te doen. Via de de Dutch Doobadoo blog kom je ook bij de andere
voorbeelden. Ga zeker even kijken want het is de moeite waard !



5 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Halo,

Wat een geweldig effect zo, knappe kaart geworden!

Groetjes, Jaimie

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat een supermooi kaartje. geweldig.

grtjs
Claudia

Marlies zei

Hele mooie kaart, prachtig effect! Lieve groetjes, Marlies

Antoinette Voorn zei

Een echt wowkaartje en wat mooi gemaakt met de leuke stencils , gaaf die airbrush techniek!

Erica ♥ zei

Wat een geweldig leuk kaartje is
dit weer ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}