dinsdag 31 december 2013

Een fijn uiteinde gewenst!


We hebben op het blog van Noor! Design allemaal een stukje geschreven hoe we het jaar beleefd hebben.

Hoe zag jouw jaar eruit bij Noor! Design?
Dit jaar is als een achtbaan voor me geweest. De start voor mij als Noor! Meisje, hoe geweldig ik dat wel niet vind en dan ook nog eens demo's geven en het werk achter de schermen mogen doen. Elke dag geniet ik er van en denk ik nog wel eens...jeetje hoe ben ik hier terecht gekomen en wat is het toch genieten. Ik ben blij dat ik Jolanda en de Noor! Meiden heb leren kennen, ik heb er echt een familie bij.

Wat wat jouw persoonlijke hoogtepunt bij Noor! Design in 2013?
Het geven van Noor! Demo's bij diverse winkeliers samen met de meiden, op en top gezelligheid.
De mooie collectie van Noor! te laten zien en het enthousiasme van de consument hier op. Een weekend in Middelburg maakte dit helemaal compleet.

Wat denk je dat 2014 gaat brengen voor Noor! Design?
We zullen als Noor! DT team nog meer laten zien wat je met de Noor! Artikelen kunt doen niet alleen op Blogger en Facebook. Met het magazine is dit al een geweldige start en dan de website die helemaal
aangepast gaat worden moet dit zeker gaan lukken. We zullen in 2014 ook weer knallen met nieuwe artikelen en met ons fijne team gaat dat zeker lukken !

Wat vind je zelf je mooiste Noor! Design kaartje van 2013?
Het is een moeilijke keus als ik zo door mijn foto albums blader. Wat maak je toch veel in één jaar.
Omdat ik de vintage stijl erg mooi vind en de blauwe serie mallen hier heel mooi past is het dit kaartje geworden.


Wil je de stukjes van de andere lezen ga dan even naar het Noor! Design Blog

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het volgen mijn blog, het ontmoeten bij beurzen en demo's. Het was een geweldig jaar voor mij in hobbyland en ik kan je zeggen dat 2014 ook geweldig gaat worden. Het leuke nieuws wat ik te vertellen heb horen jullie snel... Ik ben ZO blij :)


Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling en een knallend, gelukkig en creatief 2014 !




1 opmerking:

Erica ♥ zei

Leuk om te lezen zeg dit, je hebt veel
meegemaakt in dit jaar, en ook voor
2014 wens ik je veel mooie dingen
en creativiteit !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼