vrijdag 1 november 2013

Noor! Design Bloghop

Ook in de maand November hebben we bij Noor! Design weer een serie producten die we in het zonnetje zetten en deze maand hebben we gekozen voor de serie Garden:


En natuurlijk hebben alle dames van het Noor! Design Team weer een kaart voor jullie gemaakt met dit thema. Nou leek het ons leuk om hier een bloghop van te maken:

Hoe werkt het?
  • Hop van 1 november t/m en 3 november lekker langs alle onderstaande blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een leuke reactie hebt achter gelaten kom je weer hier terug en laat je ook hier een reactie achter dat je mee gedaan hebt. Ook vinden wij het altijd leuk om te horen wat je er van vond.
  • Onder alle blog hoppers verloten wij een leuk prijsje van Noor! Design natuurlijk....

Hier mijn kaart met stans uit de Garden serie


Ik heb kerst design papier van Studio Light gebruikt in combinatie met en kerstplaatje.
Het gave hekje van Noor! Design 6002/0192 heb ik gestanst uit kraft papier en er sneeuw op gedaan.
Dit geeft meteen een winterse sfeer.

Dit zijn alle Design Team Members waar je langs mag hoppen en leuke reactie mag achter laten :

Jenine
Jolanda
Joyce (Hier ben je nu)

De bloghop loopt van vrijdag 01 t/m zondag 03 November


Heel veel succes met de Bloghop allemaal, doe zeker mee want je kunt hele mooie prijzen winnen !

68 opmerkingen:

riadeno zei

Prachtig hoor

crazyknutselgek zei

Schitterend kaartje en zo mooi met die kleuren

Lia zei

Wauw, vind je kaart schitterend, ga hem even opslaan zodat ik een beetje kan spieken, hij is prachtig,
groetjes Lia

Marianne zei

Een heel mooie kaart met heel mooie kleuren! Ook een mooie bloghop!
Ik ga verder naar de andere bloghoppers!

Groetjes Marianne

Lisbeth zei

hoi Joyce
leuke kerstkaart
grtjs Lisbeth

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joyce...ik hoop een stukje verder.

Liefs Annemarie en Merit

Peggy zei

Een heel leuke kaart. Prachtige kleuren.
Nog ff verder hoppen ...
Groetjes,
Peggy

Erica ♥ zei

Gezellig een bloghop, altijd leuk,
en mooie kaarten kom ik tegen onderweg ☺
Liefsss van Erica ☼

diana zei

Dit is echt een heel mooi kaartje, helemaal mijn stijl. Wat een leuk idee om door door deze bloghop te hoppen, zoveel inspiratie op te doen. Ik vind het helemaal leuk en ga dus snel verder met hoppen......

Fokelien zei

De 7e sprong brengt me bij jou, Joyce. Wat prachtig, zo'n windlicht met allerlei moois van Noor! eromheen!

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat gezellig een bloghop. Doe lekker mee. Prachtig kaartje. heb je gemaakt. Super.

grtjs
Claudia

Alice zei

Wouw te gek. Echt het warme kerst gevoel
Liefs alice

Kaartenbox zei

Een supermooi geheel en dan die kleuren....helemaal mooi.
We hoppen weer door naar de volgende. Groeten en een fijne dag gewenst. Anja

diana zei

wat een gave vintage kerstkaart is dit geworden, die mag best bij mij op de mat vallen hoor, dan ben ik dik te Vreden. op naar de volgende dus.

Marjoleine zei

Een leuke bloghop zeg....wat een prachtige kerstkaart! Supermooie kleuren!
Liefs,
Marjoleine

CreaBB zei

Leuke kaart heb je gemaakt.
Deze zou ik zo naar iemand sturen
als kerstgroet.

Bedankt voor het meekijken
Bertina

Ann zei

Mooie vintage kleuren helemaal mijn ding. En we blijven hoppen

maris76 zei

wow wat een bloghop mogen we dit keer doen. Prachtig kaartje

lenywim35 zei

Je hebt van deze mooie kaart veel werk gemaakt Hij is werkelijk schitterend. Mijn eerste bloghop heb ik een leuke herinnering, dus ik dacht doe het nog maar eens. Er is toch niemand die kan zeggen, pas op anders krijg je vierkante ogen.
Vind het wel gezellig vandaag. gr leny w

Anita van Merode zei

Ook al zo prachtig, zo leuk om te zien die verschillen met de zelfde mallen. Je kaart is zo mooi warm van kleur.
Ga weer door met hoppen, leuk!!
Groetjes Anita

maris76 zei

wow wat is deze bloghop schitterend. Ook deze kaart is prachtig.

Gehaakte cadeautjes zei

Leuk hoor dat hoppen, ik heb mijn rondje gedaan en super creaties gezien. Ook die van jou is prachtig.
Liefs, Desiree

KarinsArtScrap zei

een mooie vintage kerstkaart Joyce.

gr karin

annemarie zei

Mooie kaart heb je gemaakt. Super om zo langs het design team van Noor te gaan en alle creaties te bewonderen

groetjes Annemarie

scrapgirlmarianne zei

hop nr 6: nou dit vind ik echt heel mooi zeg! vintagestyle maar met zoveel warmte...echt schitterend.
Op naar hop nr 7

creagerrie zei

waauuww wat een mooi kaartje en prachtige kleuren
ga weer even verder hoppen

groetjes gerrie

Nadja zei

Bei deiner tollen Karte kommt man gleich in Weihnachtsstimmung! Toll.
lg Nadja

lieke zei

wat een mooi papier heb je gebruikt!
ik denk dat ik de ook maar moet gaan aanschaffen hihih
het kaartje is natuurlijk ook geweldig.

groetjes lieke

Judith's hobby's zei

Schitterend! Super die kleuren het past allemaal zo mooi bij elkaar!
Ik hop weer naar de volgende
Groetjes judith

Mieke Duckers zei

Prachtige lay-out en mooie, warme kleuren!
Liefs, Mieke

Johanna Visser zei

Ik vind dat je kerstsfeer bij deze kaart gewoon kan voelen. Ik vind hem prachtig en warm.
Liefs Johanna

marian zei

Weer een heel ander soort kaart,maar schitterend mooi, ik ben wel blij dat we geen keuze hoeven te makken welke de mooiste kaart is, want ik zou niet kunnen kiezen. Allemaal schitterend.
Maar ik hop weer verder.
Groetjes van marian.

angelique zei

schitterende kaart, echt een kadootje!!!!

Katja zei

Prachtig Joyce. Heb deze plaatjes ook. Erg leuk om eens af te wisselen met de stempelafdrukjes en digi's. Je kaart is geweldig. Fijn weekend. x Katja

rian zei

geweldige kaart is dit ik vindt het papier helemaal toppie.
groetjes rian

Engelchen zei

Een prachtige kaart om echt in Kerststemming te komen.
Erg mooi gemaakt.

groetjes Geesje

Cinderella zei

Een hele goede avond Joyce,
Wat een lust voor mijn ogen al die pracht die jullie van Noor maken .
En dan zo`n gezellige bloghop ervan maken is altijd super.
Nog een fijne avond
liefs Cinderella

roelie zei

prachtig met het vintage plaatje er bij in de rood kleur en ook leuk zo het hekje er achter verwerkt

gr roelie

Hermien zei

Mooi klassiek kaartje in heerlijke warme kerstkleuren

Groetjes

Cobie zei

Geweldig ..... wat een Schitterende kaart!

Groetjes Cobie

ursula Uphof zei

Mooie kaart en de papier is erg leuk. groetjes Ursula

Nelleke zei

Wauw, wat een mooi geheel zeg, met bewondering naar zitten kijken. Groeten, Nelleke

Nelleke zei

Wauw, wat een mooi geheel zeg, met bewondering naar zitten kijken. Groeten, Nelleke

Marrie zei

Hallo Joyce,

Wat een schitterende kaart zo lekker in de kerst sfeer ik hou daar wel van super gedaan hoor.

Lieve groetjes Marrie

Crejabeja zei

Zeker door de sneeuw geeft het een winterse sfeer, een mooi geheel zo.

Unknown zei

Dit is idd een hele gave serie! Prachtig voorbeeld Joyce!

Unknown zei

Vindt hem prachtig. Echt een winterse sfeer!

Nanna zei

en weer een heel ander kaartje met toch zelfde deatils, super leuk en mooi kaartje zeg! Liefs Nanna

Yvonne Rijk zei

Al de noor-meisjes hebben mooie dingen gemaakt maar deze stijl vind ik super. Dit is tot nu toe mijn favoriet. Prachtig hoe je dit plaatje tot een mooie kaart hebt verwerkt.
Hartelijke groet van Yvonne Rijk.

Irm zei

Hoi Joyce,
Wat een schitterende warme kaart heb jij gemaakt! Heel inspirerend!!!
Erg leuk om te zien wat jullie allemaal met de garden serie maken!
Groetjes, Irm

Natasja's Kaarten zei

Wat is dit een mooie kaart geworden!

Prachtig! Bedankt voor de inspiratie!

Groetjes, Natasja

saskia zei

te gek!!

liefs Saskia

Creatief met Creanel zei

Wat een mooie warme kaart.

Ingrid zei

Super om al deze geweldig mooie kaarten te bewonderen, ga zo door en op naar de volgende

tanja zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!

Renate zei

Wat een prachtige kaart Joyce. Heel mooi gedaan!!

Marcella zei

hallo Joyce
wat een schitterend kaartje heb je gemaakt
maar ja daar ben je ook een Noor-meisje voor hè
fijn weekend
ik hopperdepop nog even verder

groetjes Marcella

Vigdis zei

Leuke kaart zeg :-)

angelique (anlou) zei

hoi meis
wat een gave traditionele kaart heb je gemaakt met de mooie kleuren die echt voor de kerst staan.
ik hop even verder meis
knuffffffffffffffffffffff

Margreet zei

Schitterend vintage kaartje...dank voor de inspiratie.

miranda buijze zei

Prachtig gemaakt . ik zelf maak ook kaarten maar doe dit zonder sablonen . stans af mallen .

Mieke zei

Hij is weer prachtig Joyce!!! Leuk deze bloghop!

XX Mieke

Yvonne zei

Een schitterend kaartje. Prachtige kleurcombinatie.
Groetjes,Yvonne.

janieworkum zei

Wat een schitterende kerstkaart met de mallen van Noor.
Ik ga snel weer verder hoppen
groetjes Janie

grietje52 zei

prachtig sfeervol kerstkaartje,je krijg echt het kerstgevoel hierbij

Feikje zei

Heel mooi kaartje! Dat sneeuweffect op het kaarjte geeft echt het wintergevoel.

Annemarie zei

Wat een ontzettend mooie sfeervolle kaart heb je gemaakt.
Groeten Annemarie

manon's kaartenhoekje zei

super kaarten heb je weer gemaakt Joyce en succes met de bloghop helaas kan ik daar niet aan mee doen...
vind het erg leuk om je weer even gezien en gesproken te hebben zondag...

groetjes manon