woensdag 17 juli 2013

Libelle


Deze keer heb ik een mdf hartje van Let's Get Bizzee gebruikt
om te bewerken met PanPastel.
PanPastel en mdf kan heel goed samen.

Ik heb de volgende ik kleuren gebruikt:
430.3 Magenta shade
430.5 Magenta
430.8 Magenta tint
470.8 Violet tint


Na het opbrengen van de PanPastel heb ik met Versamark een stempel op het mdf gedrukt.
Het is een stempel van Hero Arts - S5667.
Daarop heb ik met adirondack raspberry de takjes gestempeld.
Deze stempel is van Penny Black.


En dan de stempel van de mooie libelle van Stampendoes -dragonfly vine.
Deze heb ik op het hart gestempeld met adirondack purple .

Met de Molotow markes nog wat zwarte en witte stippen er op.
Dat geeft wel een heel leuk effect.


Als laatste wat swirls, dit is een stempel van different colors.
En heb ik gestempeld met versafine moss.

En dan is het hart is klaar, een leuk kadootje of leuk voor decoratie in je huis.

Ik hoop dat jullie het hart leuk vinden en ben benieuwd of jullie ook wel eens PanPastel gebruikt hebben...Het is ontzettend leuk.


12 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Nog nooit mee gewerkt,het is wel een heel leuk kado'tje geworden.Groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

prachtig Joyce heel apart.

groetjes karin

Unknown zei

Wow echt super mooi zeg. Heb nooit met pan pastel gewerkt, maar ga het zeker een keer doen als ik er de kans voor krijg.

Dit is in ieder geval heel leuk voor in huis en zeker als cadeautje.

Groetjes,

Rianne

Hanny zei

Prachtig, dit ziet er ontzettend mooi uit.
Liefs Hanny
Http://tierelantijntjes.blogspot.nl

janieworkum zei

Wat een prachtig hart heb je gemaakt.
groetjes Janie

cristel zei

wat ziet er dat weer super uit
grtjs

Marie-Louise zei

This is beautiful Joyce. I have not used pan pastels yet.

Antoinette Voorn zei

Wow wat is het een prachtige hart geworden! Mooie kleur, Super!

Gr Antoinette

Rosina zei

Heel mooi gemaakt Joyce TOP!!!

groetjes Rosina

May zei

Stunning work, Love the colours & fabulous detail... Simply Beautiful... Hugs May x x x

Unknown zei

Mooi Joyce!

KandA zei

Wow this is really beautiful xx