woensdag 12 juni 2013

Cards en Scrap en winnaar blogcandy !


Deze blogpost staat vandaag  op de blog van Cards en Scrap....
en daar ben ik toch wel ontzettend blij mee !




Jolanda van Noor!design wil deze keer DT-member Joyce in het zonnetje zetten.
Joyce heeft sinds kort een zakelijke pagina op Facebook waar ze al haar kaartjes showt. 


Ik ben Joyce Martens en ben sinds een jaar of 4 helemaal verslaafd aan het maken van scrapkaarten en projecten . Door dat mijn oudste zoontje begon knutselen en ik dacht "dan kan ik wel mee knutselen"... Ik kwam in aanraking met scrapkaarten en was verkocht.
Het begon met wat scrappapier, potloden en een paar magnolia stempeltjes. Maar na een korte tijd werd deze verzameling steeds groter en groter...Er kwamen allerlei soorten stempels. De potloden werden ingeruild voor Copic stiften, werken met PanPastel kortom het begon steeds leuker te worden... Ik ben dan ook dol op alles uitproberen als er iets nieuws in de hobby branche voor bij komt. Daarnaast ben ik trots dat ik nu dt member ben bij diverse merken en het meest nog wel dat ik deel uit mag maken van het geweldige Noor! Design team .

Sinds kort heb ik mijn eigen facebook pagina waar je op de hoogte blijft van al mijn creatieve uitspattingen. Dus kom zeker een kijkje nemen en klik op " vind ik leuk" .

Er is nu ook en leuke Share & Win actie waarbij je kans maakt op een gave Noor!Design mal dus de moeite waard.

Hier mijn FB Pagina:



En nog meer leuks want ik mag een deze gave Noor! Design mal weg geven op mijn facebook pagina


Dus klik op de bovenstaande link en doe mee !

En dan ook nog de winnaar van de blogcandy van de Noor! Design bloemen mal.
Dat is geworden.....

Ria van Kwawegen van de blog Ria's kaarten
Wil je me je adres mailen dan gaat de mal zo snel mogelijk naar de post.

Bedankt allemaal voor het mee doen en hou mijn blog en facebook in de gaten
want er gaat vast snel weer een blogcandy komen !


8 opmerkingen:

Hanny zei

Gefeliciteerd Ria, en wat een gave mal ga je weggeven, prachtig!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita van Merode zei

Hallo Joyce,
Super leuk dat je in het zonnetje gezet wordt bij Noor! En ik ga zeker op facebook kijken.
En gefeliciteerd Ria!
Groetjes Anita

Rosina zei

gefeliciteerd RIa met je prijsje en ook leuk voor je Joyce dat Noor Design je in het zonnetje gezet heeft..terecht hoor ...ik kom al regelmatig op bezoek bij facebook...

groetjes Rosina

Joke sk zei

Ik keek er pasgeleden in een hobbywinkel er naar.
Helaas was het boven mijn budget.
Het winnen zo dus helemaal te gek zijn. :)

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd Ria en wat gaaf Joyce dat je in het zonnetje wordt gezet.
en een mooie candy geef je weer weg.

groetjes karin

Ria zei

Ik ben er héél erg blij mee. Bedankt voor de felicitaties!

Ria

Unknown zei

Van harte Ria!

manon's kaartenhoekje zei

wat leuk ria en wat een supr mal heb je gewonnen veel plezier ermee
en joyce bedankt voor de mooie candy die je deed...
je hebt het verdient dat je zo in het zonnetje gezet wordt ik heb geen facebook

groetjes manon