donderdag 12 januari 2012

Post voor Kanjers


Via het roofvisforum waar mijn mannetje lid is werd gevraagd of we een kaartje wilde sturen naar een ziek meisje van 6 wat helaas niet meer beter word.

Zodoende kwam ik  dit goede doel tegen http://www.postvoorkanjers.nl/ ook daar heb ik me aangemeld.

"Onze kanjers hebben allemaal een ernstige ziekte en vinden het heel erg leuk
om post te ontvangen. Even denken ze niet aan ziek zijn en nare onderzoeken.
Het is niet alleen heel erg leuk om post te ontvangen het is ook een enorme steun
Voor het kind en zijn of haar familie"

Ik wist niet dat deze site er is en misschien jullie ook niet. We maken allemaal kaarten en weten soms niet wat er mee te doen.  Ik dacht misschien via een blogbericht dat er meer mensen mee willen doen aan dit goede doel.

 

2 opmerkingen:

Anreda zei

Wat een geweldig goed doel :)
Ik zal deze tekst ook op mijn blog zetten (vind je toch niet erg he), want hoe meer mensen mee doen hoe.... :)

Groetjes, Anreda

Jolara zei

nee zeker niet hoe meer mensen mee doen hoe beter inderdaad. Dank je meis ! Liefs joyce