donderdag 21 januari 2010

Award gekregen van Rolinka en Corrie


Wat ontzettend leuk , Ik krijg deze mooie award van Rolinka en Corrie.
Heel erg bedankt, ben er heel erg blij mee en ze staat onderaan bij de andere.

De bedoeling is om 10 dingen te noemen die ik leuk vindt en de award door te geven aan 3 medebloggers. Hier mijn 10 leuke dingen :)

1. mijn 2 lieve jongens
2. mijn lieve man
3.kaarten maken
4.vissen
5.hobbywinkels
6.bloggen
7.tuinmeubels verkopen
8.knutselen met de kids
9.postzegels verzamelen
10.skien

Ik geef de award door aan

Annemiek , Annemarie , Eef

Groetjes Joyce

11 opmerkingen:

Amanda zei

Gefeliciteerd Jolara

groetjes Amanda

Romy zei

Gefeliciteerd met je award. Je hebt hem verdiend:)

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je award

Hetty zei

Van harte gefeliciteerd met je Award

gr hetty

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Gefeliciteerd met je award!

Groetjes Ida

Annemiek zei

Gefeliciteerd met je award en dank je wel dat je hem aan mij doorgeeft. ik voel me heel vereerd, want je bent de 4e waarvan ik hem krijg! Ik ga het erbij zetten hoor!

Marjan van der Wiel zei

Gefeliciteerd met je award. Er staat er nog eentje te wachten voor je op mijn blog. Veel plezier ermee!!

Liefs, Marjan

PatriciaKleijn zei

Gefeliciteerd met je award..!

*Kus Patries*

Eef zei

Hallo Joyce,

Gefeliciteerd met je award en heel erg bedankt voor het door geven aan mij.

Groetjes Eef

daantje zei

Proficiat met je award.
groetjes
Daantje

Annemarie zei

Hoi,

Allereerst sorry voor de late reactie...pff...beetje druk v/d week.
Gefeliciteerd met je award en wat leuk dat je hem aan mij geeft!!
Ik ga hem morgenavond op mijn blog zetten.
Heel erg bedankt!!

Groetjes,
Annemarie