zondag 23 augustus 2009

WOW ! Ik heb net 2 awards van loes gekregen !



Kreeg net een leuke mail van Loes (Scrapaloes). Ze geeft me deze awards, het zijn er dan nog eens 2 ook. En mijn 1e twee hihi ! Ik ben er helemaal blij mee, heel erg bedankt Loes !
Leuk dat je elkaar zo kunt waarderen en genieten van elkaars kaarten en scraps :)
Bij de bovenste mag je zeven dingen over jezelf vertellen waarvan je denkt dat die interessant zijn voor de lezers van je blog. Nou behalve knutselen ben ik dol op:
1. mijn 2 kids Randy en Duncan en mijn mannetje Lars
2. vissen
3. tuinmeubels verkopen
4.koffie leuten
5.winkelen
6.stempels
7.bloggen
Ik wil deze awards door geven aan :
Door de blog van Annemiek ben ik er zelf ook een gaan maken, ik geniet van alle mooie kaarten die ze maakt
Dia maakt erg mooie kaarten, en kleuren met de copics kan ze ongelovelijk mooi
ik geniet van haar blog en ze altijd een leuk berichtje achter op mijn blog
Romy maakt ongelovelijk moie scraps en sinds kort maakt ze ook kaarten,
altijd super om haar creaties te zien
Karin is een van mijn 1e volgers en ze laat altijd een leuk berichtje achter.
Ook geniet ik van haar creaties en tips !
Ook Ellen is 1 van mijn 1e volgers die mooie kaarten maakt en een leuke blog heeft !
Neemt ook altijd even de moeite om een reactie achter laten :)
En ook Paula is een van mijn 1e volgers die mooie creaties maakt en een leuke blog heeft,
ook laat ze vaak een berichtje achter

9 opmerkingen:

Karin zei

whaaahhh geweldig... ik ga ze gelijk op mijn blog zetten. Deze staan helemaal onderaan in mijn kast met awards...

Romy zei

Van harte gefeliciteerd met je awards! Je hebt ze echt verdiend, want je blog is superleuk en je maakt prachtige dingen. Wat lief dat je hem ook aan mij doorgeeft. Heel erg bedankt:)

Eef zei

Hallo Joyce,

Gefeliciteerd met je beide awards,en ik vind het supper lief dat je h'm aan mij wilt door geven,heel erg bedankt daar voor meid!

Groetjes Eef

Paula zei

Joyce, gefeliciteerd met je 1e award en ook gelijk 2. Je verdiend ze. Dank je wel voor de awards, nu heb ik hem 2x ik zet ze in mijn awards kast rechtsonderin mijn blog.Ik voel me zeer vereerd dat ik ze van jullie krijg. Dank je wel liefs Paula.

Annemiek zei

Gefeliciteerd met je awards en wat een eer dat ik ze weer van je krijg. Ik ben blij dat je een blog bent begonnen en dat ik er het aanzetje toe mocht geven! Ik vind het ook iedere keer leuk om je blog te zien.

Groetjes, Annemiek

Unknown zei

Hoi Joyce! Gefeliciteerd met je awards en ontzettend leuk dat je z aan mij doorgeeft! Dankjewel! Je blog ziet er prachtig uit hoor! groetjes Dia

*Ellen* zei

Hoi Joyce gefeliciteerd met je awards en super leuk dat je aan mij hebt gedacht bedankt
groetjes ellen

Karin zei

Joyce, kijk gerust op onze webwinkel www.elka-creatief.nl Daar staan nu alle pakketten met papier nog op. Na de beurs kan ik niet garanderen dat het er nog is...

Saskia zei

Proficiat met je Awards!!

En wat fijn dat je deelneemt aan mijn 'zomer candy'!! Veel succes! :)

Groetjes,
Saskia :)